fredag 20. mai 2011

Vinner av give away!

Da har random.org bidratt med å trekke en vinner.
Tilsammen har vi telt opp 98 lodd og nummer 67 ble lykkeloddet:)
Det betyr at det er Christina med bloggen Min lille lykke som stikker av med to av favorittproduktene sine hos guttelus:) Gratulerer!
Christina har ønsket seg en cardigan med V-hals og denimbukse
Christina, send meg en mail på marianne@guttelus.no så vi kan finne ut av hvilke størrelser du trenger:)

Ønsker alle en fortsatt fin fredagskveld:)

5 kommentarer:

  1. Så heldig vinner - gratulerer ♥

    God helg!

    SvarSlett
  2. Jeg er hoppende glad, så gøøøøøy;)))
    Det er andre gang jeg vinner hos dere jenter!
    Så glad storebror blir når han får tøffe klær til han begynner på skolen;)

    Tuuusen tusen hjertelig takk!
    Største klemmen fra Christina & Noahbror;)

    SvarSlett
  3. Ja, du har virkelig vinnerlykke her hos oss:)
    Veldig morsomt da!

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  4. Må innrømme at jeg hadde VELDIG lyst til å vinne selv, men gratulerer så mye til den heldige vinneren! Du er ordentlig heldig ♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til vinnere, hun hadde plukket ut noen nydelige favoritter =)

    SvarSlett