tirsdag 1. mars 2011

Vinner av bildekonkurranse.

Først av alt vil jeg takke for alle de herlige bildebidragene vi har fått inn! Det er kjempemorsomt å se guttelusklærne i bruk! Fortsett gjerne å legge ut bilder på facebooksiden vår:)

Det ble for vanskelig å skulle velge ut en vinner, for alle barna er jo like skjønne! Derfor ble det random.org som måtte hjelpe oss med å trekke en vinner.

Det er denne lille nissegutten i herlig skjorte fra Wheat som stikker av med seieren! Mammaen hans, Veronica, får 500.- å handle for i guttelusbutikken!

2 kommentarer:

  1. Herlig skjorte, og gutt:-)

    Tusen takk, Marianne, for at du hjelper med stemmer i kåringen Norges mest elskede blogg. Jeg setter utrolig stor pris på det! Jeg er jo litt underdog i kåringen, men det gjør egentlig ikke så mye, synes jeg. Jeg har jo min plass i bloggsfæren, og bloggvenner som deg viser at det er en veldig bra plass:-)

    Ønsker deg en strålende kveld!

    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Åhr, jabbadabbadooo! Tusen takk til dere og random.org!!:)))

    SvarSlett