tirsdag 7. september 2010

Årets nettbutikk!

Shoppemamma.com kårer årets nettbutikk Barn & Baby og guttelus.no er en av de 10 finalistene! Hurra!

Nå trenger vi din hjelp til å stemme oss frem.

Er jo mange av de store og etablerte butikkene som er blandt de nominerte, så her trenger vi all den hjelpen vi kan få:)

Du kan også vinne et gavekort på 500.- hos Babyshop når du er med å stemme.

Gå til shoppemamma.com her og stem på oss!! (Og gjør det gjerne en gang til imorgen, man kan stemme en gang pr. dag;)

3 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy! Gratulerer! Jeg skal stemme på dere og guttelus umiddelbart:-)

    Mammadamen:-)

    SvarSlett
  2. Hurra hurra hurra!
    Klar jeg har stemt på dere!
    Og om dere ikke skulle nå helt til topps vil jeg jo tro at dette er genial markedsføring!
    Men jeg heier på dere altså; om det skulle være noen tvil ;)

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg! Har på følelsen at jeg vil få kun gutter. :) Dere har utrolig mye fint i nettbutikken! La meg til som følger.

    ha en fin dag!

    Marthe

    SvarSlett