mandag 20. september 2010

Vi gir bort superkul bilbane-stickers!

Salget av disse superkule bilbane-stickersene tok helt av da bladet MAMMA tipset leserne sine om at du kunne få kjøpt de hos oss. Heldigvis er et nytt parti med bilbaner på vei til butikken. Mange er allerede holdt av og kanskje har vi bestillt for få...

Men nå gir vi deg sjansen til å stikke av med en bilbane helt gratis!

For å bli med:
1.Legg igjen en kommentar her, da får du 1 lodd
2.Har du blogg vil vi gjerne at du linker til konkurransen på bloggen din, da får du enda et lodd!
3.Har du facebookprofil gir vi deg et ekstra lodd hvis du inviterer vennene dine til å følge oss på facebook.

Altså kan du tilsammen få hele 3 lodd!

Vinneren trekkes 1.oktober.

Sjekk ut bilbanen her

95 kommentarer:

  1. Så stilig. Jeg er med :)

    Forresten veldig flott butikk også!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Denne bilbanen har jeg sikklet på selv alltså :-) Har linket til gruppen deres, delt siden, og invitert 423 venner.. Såå moro! Og forresten, er VANVITTIG fornøyd med bestillingen min!!!!
    Klem Sophie Rosenberg

    SvarSlett
  3. Kjempe tøff jeg er med, har delt linken og invitert de jeg vet er interessert.

    Mvh
    Henriette Engan

    SvarSlett
  4. Hallo :D
    DET må jeg si, har selv irritert meg litt over hvor mye flott det finnes til jenter, og hvor lett tilgjengelig det er... Har selv to jenter og to gutter ;) Minstemann, ER BILFRELST !!!
    Stå på jenter :D
    Har ingen blogg, men har linket til FB profilen min, og invitert et sted mellom 300 og 400 venner (husker ikke antallet) :D Ha en flott dag :o)

    SvarSlett
  5. jeg signere i innlegget her, jeg har invitert vennene mine på facebook til gruppa og jeg har lagt ut linken hitt på facbook siden min :o)

    SvarSlett
  6. Et drøss med facebookvenner med guttebarn er invitert til å følge dere.

    SvarSlett
  7. Henriette B Gutsfasson20. september 2010 kl. 15:43

    Hei. For en flott nettside dere har med utrolig mange kule varer. Jeg skulle akkurat til å bestille denne da jeg så konkurransen.. Vi skal innrede rommet til gutten vår og denne hadde passet perfekt til en bil-elskende gutt..

    har sendt invite til de jeg kjenner med barn..

    SvarSlett
  8. Stilig bilbane!
    Jeg tar gjerne to lodd, linker til konkurransen på bloggen min :)

    SvarSlett
  9. kjempe stlig.. jeg er med, 1 lodd på meg..

    hilsen Ingrid

    SvarSlett
  10. Jeg Skriver en kommentar her og har delt siden og invitert 442 fra vennelista mi.
    Denne har jeg sett på en stund nå, så nå må jeg jo være med å se om jeg kan vinne den.
    Må si jeg er førnøyd med det jeg bestilte også, var veldig fint innpakk og med en liten kort hilsen. Var kjempe fint. :)

    SvarSlett
  11. Camilla Thorstensen20. september 2010 kl. 16:39

    Kjempekul bilbane! Den hadde nok falt i smak hos begge guttene mine :o)

    SvarSlett
  12. den er vi med på :) har ikke blogg, men skal jammen anbefale til alle mine rundt 400 venner :) så tar gjerne 2 lodd :) kjempe fin side dere har :) og maaaange flotte produkt :) blir å bestille hos dere snart til gutt ungen her :)

    SvarSlett
  13. Jeg vinner gjerne en bilbane og har invitert facebookvenner også!
    Lena

    SvarSlett
  14. Ros-Mari Hauge Strøm20. september 2010 kl. 16:45

    Jeg vil gjerne være med i trekningen, for barnabarna mine ønsker seg slike til de nye gutterommene. De flyttet inn i nytt hus 8.9.2010, så dette hadde vært en kul gave fra mormor. Jeg krysser fingrene (xxx)

    SvarSlett
  15. Jeg ønsker å vinne den tøffe bilbanen :)
    Har invitert mine venner, blir vel 2 lodd på meg nå da :) Mvh.Nina Marie Sande :)

    SvarSlett
  16. Da har jeg linket og invitert venner på face... også skriver jeg jo her, så da har jeg vel 3 lodd da!!! Ønsker meg veldig denne bilbanen til gutta mine! Super blogg og shop forresten!!!

    SvarSlett
  17. Kjempefin premie!
    Jeg slenger meg med på 2 lodd :)

    Tvi tvi, og håper det gir meg vinnerlykke.
    Hilsen Lena, Konfettiform.

    SvarSlett
  18. Wiii jeg er med, tar 3 lodd.
    Trekning på min store dag også, så da kan det jo hende jeg har litt ekstra flax.
    Den bilgale sønnen min ville ivertfall ha elsket den.

    SvarSlett
  19. Hei jeg tar 2 lodd jeg:) men hvordan er det på få bilbanen av gulvet igjen?? vet du det? den ser jo utrolig stilig ut!! min gutt hadde digget den!

    SvarSlett
  20. Så stilig! Hadde passet supert her i huset, med en bilgal liten guttefant! :)

    Har invitert vennene mine på facebook, så da blir det TO lodd på meg! :D

    Hilsen Silje Helsem Hoff

    SvarSlett
  21. Vil gjerne være med i trekningen, 3 lodd
    /myr

    SvarSlett
  22. Talentina; den skal visst være relativt enkel å få fjernet, uten å sette stygge merker. Nå har jeg ikke fjernet vår enda, men vi får stole på at produsenten vet hva de snakker om:)

    SvarSlett
  23. Heisann :-)

    Tar gjerne 2 stk lodd og håper på vinnerlykke.
    Barnebarnet Odin vil bli henrykt over å finne en slik bilbane på rommet sitt :-)
    Ha en fin kveldog uke.

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  24. Vil gjerne være med 2 lodd:) Delt på min Facebookprofil (Line Strandli)

    line.strandli@gmail.com

    Hilsen Line

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne ha en sånn til småtten!
    Fantastisk fin var den!
    Linker på bloggen min også;-)
    2 lodd på meg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  26. Så herlig premie! Jeg tar gjerne et lodd!

    SvarSlett
  27. Den var kjempekul! Jeg vil gjerne ha et lodd :)

    SvarSlett
  28. Den hadde passet fint på guttene sitt rom.
    2 lodd til meg takk!

    Tone
    tmyklatun@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Den var kjempekul:-) Skulle inn og se om dere hadde noen wallsticks, så dette var jo perfekt:-)

    2 lodd på meg.

    klem, lisa

    SvarSlett
  30. Denne var jo kjempesmart! Jeg trekker to lodd :))

    SvarSlett
  31. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd!

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/09/vinn-bilbanestickers.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  32. Ettersom jeg har jente, trenger vi bilbane! Vil gjerne ha 1 lodd :)

    SvarSlett
  33. Ett lodd på meg :)

    Knalltøff bilbane, så den i mamma-bladet:

    SvarSlett
  34. kul bilbanesticker. Jeg er med
    ubeleilig@hotmail.com
    hilsen Wenche

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne være med og krysser fingre for at lillemann kan leke med biler på denne kule banen. Trekker 2 lodd.

    SvarSlett
  36. Utrolig kul bilbane, ønsker meg den til mitt lille barnebarn som kommer i januar :))
    Tar gjerne imot to lodd :)

    SvarSlett
  37. Utrolig god ide! Og denne bloggen må jeg lese litt mer i. Jeg har jo hele tre gutter. :)
    Jeg tar to lodd. Linker og kommenterer :)

    SvarSlett
  38. Ah det hadde jo bare vært midt i blinken.
    Har lenge ønsket meg en slik til lillemann.

    Deler linken på bloggen og på FB !
    Tvi tvi !

    SvarSlett
  39. En sånn ville Lillegutt vært glad for å få! :-) Jeg tar tre lodd med vinnerlykke på! God helg!

    SvarSlett
  40. En sånn en hadde vært midt i blinken for gutta mine så jeg prøver lykken med to lodd. :)
    Hanne Mette

    SvarSlett
  41. hei,jeg tar gjerne ett lodd.har to gutter på 4 og 5 år som elsker bilbaner:)

    siv

    SvarSlett
  42. Oi, jeg blir mer enn gjerne med! 3 lodd!
    Venner er invitert, link kommer i sidebaren om få strakser - og jeg har satt spor her :)

    Lykke til med trekningen!

    //Kali-

    SvarSlett
  43. Hei! Jeg trekker 1 lodd jeg! :)

    SvarSlett
  44. Hej, jag är gärna med och tävlar om den smarta bilbanan :)

    För 2 lotter har jag tipsat om tävlingen på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/bilbana-110.html

    /Sandra

    SvarSlett
  45. Så fin premie da!!Jeg er med så klart! Ett lodd!

    SvarSlett
  46. Deltar gjeerne og tar 3 lodd. Har skrevet om konk. i sidebaren min ! Flott stickers !

    http://kreativechattem.blogspot.com/

    SvarSlett
  47. Vil gjerne være med, har også invitert på facebook:)

    SvarSlett
  48. Bilbanestickers er jo genialt, det har jeg aldri sett tidligere.
    Inviterer til facebook-gruppa, 2 lodd til meg.

    HildeR
    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  49. Med 2 bilgalne gutter i hus hadde denne vært perfekt her, krysser fingre og tær og tar 3 lodd!!!

    SvarSlett
  50. Da har jeg linket og invitert så da blir det vel 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  51. Tar to lodd jeg :D Har invitert til facebook-gruppen!

    SvarSlett
  52. Jeg er med :)
    Reklamerte for dere og konkurransen på min blogg også- http://torillth.blogg.no/1285529594_konkurranse_hos_gutte.html
    Og selvfølgelig har jeg invitert mine venner på facebook, oog delt linken til siden deres <3
    Klem fra Torill

    SvarSlett
  53. eg er med :-) http://maikenh1.blogg.no/1285569643_vinn_superkul_bilbane.html

    har invitert 107 venner på facebook og :-)
    Eg vil veeeldig gjerne vinne denne til min nevø, for han bare ELSKER alt med biler! å det gjør broren min og, så hadde vært like mye moro for han også :-)

    SvarSlett
  54. Hadde vært en fin bursdagsgave til mitt søte søskenbarn på 4 : )

    SvarSlett
  55. Utrolig kul - jeg vil gjerne være med på trekningen!
    Victoria Hicks

    SvarSlett
  56. Jepp, jeg er med utrolig flott bilbane!!! :)

    SvarSlett
  57. Wow, den var kuli!! Fantastisk kul OG praktisk:)
    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd!

    Klem line

    SvarSlett
  58. Heisann!

    For en super genial ting! Det er jo bare helt perfekt for en gutt! Jeg vil gjerne være med på give awayen deres med to lodd! :o)

    SvarSlett
  59. Oi, denne var ny for meg... Så artig!
    Trekker et lodd, jeg, og krysser fingrene:)

    SvarSlett
  60. Stilig! Jeg blir med. Skulle inn å bestille etter jeg så den i bladet, men da var det allerede utsolgt :( Krysser fingrene og håper på vinnerlykke denne gangen.

    SvarSlett
  61. 2 lodd på meg ;)
    Har invitert venner til FB-siden.

    SvarSlett
  62. Hei :) 1 lodd på meg :) Kjempekul!

    SvarSlett
  63. Hei! Flott butikk, jeg tar gjerne et lodd og krysser fingre for at bilbanen havner på lillegutts rom :) Synnøve

    SvarSlett
  64. HEi! Kul bane:)
    Jeg er med, 1 lodd til meg!

    SvarSlett
  65. Den var bare utrolig stilig :)

    2 lodd til meg, da jeg legger til konkurransen i bloggen min :D

    SvarSlett
  66. Super kul! Morsom blogg også!
    1 lodd til meg =)

    SvarSlett
  67. ønske ønske til meg som kan gje vidre til ein liten gutt på snart 4

    smil fra monika
    ps.. 1 lodd til meg og du for ein fine blogg dere har

    SvarSlett
  68. kjempefiin blogg ;)

    bilbane stickersen var kjempefin..
    den ville nok Bork på 3,5 år blitt glad for ! ;)
    1 lodd på meg...

    mistyzulu@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Hei! Så gøy give away!! Jeg tar to lodd og håper det er de riktige to :)

    Camilla

    SvarSlett
  70. Jeg har invitert facebook vennene mine og tar 2 lodd

    yvonne.rislaa@yahoo.no

    SvarSlett
  71. Dette hadde guttene m mine likt!

    Jeg inviterer vennene mine på facebook! Da blir det 2 lodd!

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  72. To lodd til meg :)Følger og har linket til blogen min.
    For en kjempe flott premie!
    Kikket også innom nettbutikken deres, får dere inn lammeskinnstøflene i flere farger?
    Lykke til med trekningen :)

    SvarSlett
  73. Jeg blir med! 1 lodd! :-) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  74. I fare for at denne kommer dobbelt opp, men kan ikke se at kommentaren min ble postet ;o)

    slett om den kommer 2 ganger.

    Jeg har postet ett innlegg på bloggen min om konkurransen
    http://jeanettesrotogkaos.blogspot.com/2010/10/guttelus-gir-bort-en-superkuuuul.html

    Jeg har invitert venner til fb siden deres og nå kommenterer jeg ;o))
    (la meg til som følger også, super blogg som jeg ble tipset om nettopp)

    Tar med meg 3 lodd og krysser fingre og tær om at jeg er den heldige - da blir småen (og far i huset) glad da <3 <3

    Ha en nydelig helg.

    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  75. Heisann :O) Så fantastisk side dere har og mange fine klær.

    Jeg har herved blitt medlenm av sida deres på facebook, og delt link på facebooksida mi.
    Delt link til konkurransen på bloggen min.
    Invitert rundt 400 venner :O)

    Klem fra Yvonn Ødegård Østensen

    SvarSlett
  76. Kuuuul Jeg er med med 1 lodd.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@yahoo.no

    SvarSlett
  77. ååå ja. jeg vil ha bilbane til gutten min :) Elsker at dere har kommet med guttelus. Er så mye dårlig utvalg til gutter. Stå på :D :D

    SvarSlett
  78. åh... denne ønsker jeg meg! ungene ville elsket den!

    SvarSlett
  79. Legger igjen en kommentar og inviterer flere venner til å flge dere!
    Jeg digger guttelus! ;)

    Mvh
    Mari S. Arntzen

    SvarSlett
  80. Jeg er med!!
    Tar et lodd nå, vinner ikke å lage innlegg midt i middagen ;-)

    SvarSlett
  81. Så kul.
    Jeg er tante til to ( snart 3) gutter, så denne hadde vært midt i blinken.

    Er på Facbook, ivitert så jeg tar
    2 lodd:)

    SvarSlett
  82. Jeg er med!

    Tipser straks i bloggen min også, så da blir det to lodd på meg :)

    SvarSlett
  83. Jeg har lyst på et lodd :) Perfekt julegave til en liten gutt som ønsker seg sånn bilbane veeeldig!

    SvarSlett
  84. Facebook-venner er infisert av guttelus! Blogg oppdatert: http://solisen.livejournal.com/81206.html
    Og her kommer en kommentar.

    Alle gode ting er tre! *ønske seg bilstickers*

    SvarSlett
  85. 2 lodd er herved slengt inn, har også invitert venner på facebook :) så nå får jeg håpe på det beste! :)

    SvarSlett
  86. 2 lodd er herved slengt inn, har også invitert venner på facebook :) så nå får jeg håpe på det beste! :)

    Kine Øyan

    SvarSlett
  87. jeg vil ha lodd =)

    Rebekka H

    SvarSlett
  88. kul side. morsom å titte litt på nye blogger. 3 gutte lus her som gjerne kunne tenkt seg bli bane..
    1 lodd på meg

    SvarSlett
  89. Jeg vil gjerne være med :) :)

    1 lodd til meg! :D

    SvarSlett
  90. Så kul!
    Jeg vil også gjerne være med! Ett lodd til meg, takk!
    Klem
    Lise

    SvarSlett