tirsdag 19. mars 2013

Påskekonkurranse! Vinn varer for 1000.-


PÅSKEEGG-JAKT!

Vi har gjemt 3 påskeegg i nettbutikken.
På selveste påskeaften, 30. mars, trekker vi en vinner som stikker av med et
gavekort på 1000.-


Vil du være med på jakten?

Slik deltar du:
Send en mail til guttelus.konkurranse@gmail.com
Merk mailen med PÅSKE

I denne mailen skriver du:

1. Om du er medlem av facebooksiden vår.
(trykk gjerne her om du vil melde deg inn)

2. I hvilke produkter påskeeggene har gjemt seg.

3. Om du ønsker å motta nyhetsbrev fra oss.
Våre nyhetsbrev inneholder ofte gode tilbud og konkurranser:)

Så da er det bare å starte jakten! 

Har du blogg eller er på facebook blir vi kjempeglade om du deler denne konkurransen videre!
Skriv gjerne i kommentarfeltet under her om du har delt.

LYKKE TIL
og god påske!

(Konkurransen er ikke i regi av facebook.
18 års aldersgrense;)

17 kommentarer:

  1. delt på min facebook profil :)

    SvarSlett
  2. Delt på facebook..

    God påske fra
    HildeR
    h-ilder(at)frisurf.no

    SvarSlett
  3. Har delt på min facebook profil :)

    SvarSlett
  4. Delt på facebook her også:)

    SvarSlett
  5. Elsker nettbutikken guttelus.no Funnet SÅ mye lekkert jeg ønsker meg nå, og et gavekort ville virkelig vært en kjærkommen overraskelse :)

    God påske!

    mvh Camilla W B.

    SvarSlett
  6. Likt & delt på Facebook :)

    SvarSlett
  7. Ingunn Kne.....
    Liker og delt på FB

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Beklager ufullstendig innlegg over, håper dere kunne slette det for meg og la dette gjelde?

    Likt og delt på facebook!, og mottar gjerne nyhetsbrev.

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg har delt påskekonkuransen på fb :)
    Mvh Anette

    SvarSlett
  11. Likt og delt på facebook.

    Mottar allerede nyhetsbrev.

    God Påske !

    Mvh

    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Nyhetsbrevmotaker, likt og delt på facebook

    Mvh

    Nick
    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Likt og delt på fb,sendt inn og håper :-)
    Mottar nyhetsbrev !
    Masse som farmor ønsker til gulla sine ...




    tevens@online.mo

    SvarSlett
  14. Likt, delt, sendt inn mail til konkurransen og mottar nyhetsbrevet:) Elsker Guttelus:)

    SvarSlett
  15. Takk for fin nettbutikk! Jeg har delt konkurransen i min blogg! http://morsinehjerter.blogspot.no/

    SvarSlett
  16. Hei !
    Har fulgt dere på FB en stund, og deler :)
    Mail er sendt inn.

    God 1. påskedag !

    Vennlig hilsen
    Bente S.

    SvarSlett