mandag 11. mars 2013

Vil du prøve klær fra Urban Elk?

Vi ønsker å gi bort et antrekk fra det danske barneklesmerket Urban Elk til en av dere:)
Urban Elk er danske barneklær i økologisk bomull med tidløs design og god kvalitet!

Selv er vi store fan av dette merket, men ønsker nå og høre hva dere synes etter å ha prøvd på deres egne barn.

Kriterier for å prøve antrekk fra Urban Elk:
-Du må ha blogg der du kan skrive om dine erfaringer om klærne.
- Du må ha gutt mellom 0 og 6 år

Vi trekker ut en av dere som legger igjen kommentar her.
Skriv hvilken størrelse du ønsker og legg gjerne igjen link til bloggen din:)

Se kolleksjonen til Urban Elk hos guttelus.no



37 kommentarer:

  1. Dette kunne jeg virkelig tenkt meg.
    Liker veldig godt klærne fra Urban Elk.
    Har 3 gutter på snart 4 & 5 år.
    Str de bruker er 110 eller 116

    SvarSlett
  2. Ja, det hadde vært kjekt :)
    Min gutt ruker str 98 nå. http://lilliannef.blogspot.no/

    SvarSlett
  3. Har blogg og gutt på fire :-)

    drageblogger.blogspot.no

    SvarSlett
  4. Teodor vil gjerne prøve <3
    Her er bloggen min:http://www.withlovefromrebekka.blogspot.no/
    Og han bruker størrelse 86

    SvarSlett
  5. Vi tester gjerne jenter - litt annen vri på det da, men kanskje ikke så dumt :)
    VH Sissel, mamma'n til Sam ( og Sofie)

    SvarSlett
  6. Vi vil gjerne teste! Min blogg er Divamamma.com og jeg har en sønn på 1 år. Han bruker størrelse 80. :-)

    SvarSlett
  7. Minsten og eg vil gjerne teste!
    Han brukar 98/104 no :)

    idun-lager-et-hjem.blogspot.com

    SvarSlett
  8. Jeg har en gutt som er 3 år og som bruker 98 i klær. Vi er gjerne med og tester og blogger ♥

    Hilde

    SvarSlett
  9. dette hadde vært kjempe gøy å kunne få testet :)
    Herman bruker str 74 :)
    Vi er veldig gjerne med om vi skulle være heldige:)
    camegg.blogg.no

    SvarSlett
  10. Hei,
    Benjamin og/eller Nikolai prøver gjerne et antrekk! :)
    De er fem år og bruker størrelse 116.

    Vi krysser fingrene for at vi er de heldige som får prøve ♥

    Adressen til bloggen er: www.godtisolert.com

    SvarSlett
  11. Ja det vil vi gjerne. Gutt 3,5 år bruker 104 -110

    SvarSlett
  12. Jeg har en gutt på 5,5 år, som bruker 116 i klær.
    Marianne, hverdagsglimt49.blogspot.no

    SvarSlett
  13. Ja, det har vi veldig lyst til. Kjempefine klær, men aldri prøvd det merket.

    Jeg har to gutter, en på 9 mnd og en på 3 år. Kunne prøvd på minsten, han bruker str. 86 :)

    http://bloggfabrikken.blogspot.no/

    SvarSlett
  14. Det har vi veldig lyst til, klærne fra Urban Elk er råfine. Har to gutter på halvannet og 6 år. Kunne tenkt meg å prøvd til minste, han bruker str 92.

    http://kinesmobilblogg.blogspot.no

    SvarSlett
  15. Blir med å prøver lykken om å få teste ut flotte klær :)
    Lukas er snart 3 år og bruker 98/104!
    Min blogg heter Vintage Garden, og den finner dere her : http://www.audhildstene.blogspot.no/

    Mvh Audhild Stene

    SvarSlett
  16. Hei. Det kunne jeg tenke meg også! Gutten min er 1,5 år, og bruker størrelse 86/92. Bloggenjeg skriver finnes her: http://fruensvita.blogspot.no/.

    SvarSlett
  17. Jeg har ikke blogg, men er fotograf og guttemamma og kan dele på Facebook-siden min som følges av mamma i deres målgruppe! Gutta er 3 og 5,5 år!

    https://www.facebook.com/pages/Fotograf-Guro-Skjelderup/138595946177330

    SvarSlett
  18. Fine klær! Jeg tester gjerne! Har en på 5 mnd og en på 3 år. 3-åringen bruker vel 104, men er litt vanskelig på bukser. Han minste bruker 74. En eller begge vil gjerne prøve :)

    SvarSlett
  19. Så gøy! Bloggen er www.lykkemamma.com og mitt lille nurk er kun 1 uke :-)

    SvarSlett
  20. Oooh, Leon vil gjerne prøve i størrelse 80-86 :)

    SvarSlett
  21. Jeg - vi - vil gjerne prøve! :)

    Har en gutt som fyller 3år i april. Han er 97cm og bruker str 98 nå.

    http://livetmedbarneleddgikt.blogspot.no/

    SvarSlett
  22. Jeg deltar gjerne.
    Jeg skriver bloggen Petrus og Petrine, og er opptatt av gode og funksjonelle klær. Gutten min er to år, og er på vei inn i størrelse 98.
    Blir spennende å se om jeg trekker flaksloddet ;)

    SvarSlett
  23. Åh, det hadde vært gøy!:) Jeg har en gutt på 15 mnd som er på vei inn i str. 92. Jeg er helt sikker på at han gjerne vil prøve klær fra Urban Elk, og jeg vil i alle fall gjerne!

    SvarSlett
  24. Dette har jeg lyst til! Jeg har en gutt på ett år, Yme Sirius, som bruker 92-98 alt etter som klærne er store eller små i størrelse, men mest 92. Jeg har en blogg også. Den heter livet i Casa Didriksen og dere kan ta en titt på den her: http://www.casadidriksen.blogspot.no
    Krysser fingre for vinnerloddet!!

    SvarSlett
  25. Det vil jeg gjerne <3 Mine to gutter er 1 år og 4 år :) :) Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  26. Så kjekt, vil gjerne teste klærne på min gutt som nettopp er blitt tre år. Det vil si at han må ha fire år i str dersom vi blir trukket ut:). Har egen blogg:).

    SvarSlett
  27. Jeg har to gutter, en på 3 år og en på snart 6 måneder. Eldstemann bruker størrelse 98/104 mens minsten bruker 68.
    Jeg skriver blogg

    SvarSlett
  28. D hadde vore kjekt å vunne. Eg har ein gut på snart to år,som bruke str.92,eller 98,viss han skal ha noko å veksa i :)
    Ha ei fin helg vidare :)

    SvarSlett
  29. Hei!!

    Jeg vil gjerne teste.Har bloggen
    hobbyvimsa.blogspot.no

    Har en gutt på 4 år trenger den største
    størrelsen:)

    Klem LINDA

    SvarSlett
  30. Hei, jeg stiller gjerne opp.

    Jeg har en gutt på 6 år, han bruker nok større enn hva den største str deres her er. MEN om forhåpentligvis en ukes tid har jeg en nyfødt gutt som gjerne vil prøve klær for dere. (eller mammen vil)

    Pleier få store barn så str 62 hadde vert supert. Skal også til spania om en to mnd tid, så sommerklær går også an ;)

    SvarSlett
  31. Hei!

    Minsten er 2 år(92,98) og eldstemann snart 4 (110)...som ifølge mora gjerne ville teste ut klær :)

    frkkvist.blogspot.com

    tvi tvi hilsen carina

    SvarSlett
  32. Har tittet litt på disse klærne tidligere, de er kjempefine! Kunne godt tenkt meg å prøve disse på prinsen, han er 3 år og bruker str 104. :) Hilsen Caroline.

    SvarSlett
  33. Har to sønner. En på 16 mnd (str 86/92) og en på 5,5 år (str 116/122). http://asksno5.blogspot.no/

    SvarSlett
  34. Åhh, ja jeg vil :) Urban Elk er en soleklar favoritt her, så gode og myke klær. Har ei jente som bruker str 92 og en gutt som bruker str 80.

    SvarSlett
  35. Ja det kunne jeg virkelig tenkt meg å fått testa, har sett de kule klærne på nett <3
    Har en gutt på 3,5 år og en gutt som kommer ut av magen min i disse dager (str 62-68-74)

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  36. Kunne gjerne tenkt oss og tsta det ja.
    Har en gutt på 6 år som bruker str 116.

    SvarSlett
  37. Prøver gjerne; har flere plagg fra Urban Elk allerede :) Theodor er stor 5-åring og bruker 122-128. Krysser fingre for at Smuleblogg er noe for dere!

    SvarSlett